YAVUZ DONAT

Cemil Çiçek: "Kapatma davası... Maçın 75'inci dakikası..."

Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek'e sorduk:
- Şimdi ne olacak?
"Kapatma davası bağlamında soruyorsunuz herhalde" diye söze başladı:
* Önce Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı sözlü açıklamalarını yapacak.
* Sonra da parti.
***
- Sayın Çiçek, parti adına Anayasa Mahkemesi'nde siz mi savunmada bulunacaksınız.
- Belli değil.
- Şu anda neyle meşgulsünüz?
- Savunma üzerinde çalışmayla.
- Yalnız mı?
- Ekip halinde.
- Kimler?
- Aynı ekip... Savunmayı hazırladığımız arkadaşlarla birlikteyiz.
***
"Savunma Anayasa Mahkemesi'ne teslim edildi" ama...
Savunmayı hazırlayan ekip "hala mesaide."
Hem de "tam gün."
- Sayın Çiçek, 3 Temmuz'da AK Parti adına Anayasa Mahkemesi'nde kimin konuşacağı ne zaman belli olacak?
- Önümüzdeki günlerde... Hafta sonunda netleşir... Bu konu o kadar da önemli değil.
- Neden?
- Futbol oyunu gibi... Herkesin bir görevi var.
***
Cemil Çiçek madem ki "futbol benzetmesi" yaptı.
Öyleyse konunun "futbolla ilişkisini kurarak" soralım:
- Kapatma davasını maça benzetecek olursak... Maç ne durumda?
- İkinci yarıya girdik.
- Maçın kaçıncı dakikasındayız?
- 75'inci dakikasında.
- Son 15 dakika önemli.
- Önemli ama... Olsun... Burada esas olan sonuç... Sona doğru yaklaşıyoruz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.