YAVUZ DONAT

Önce "geçim", sonra "seçim"

TRABZON
Kiminle konuştuysak söze "siyaset, seçim" diye başladık. Ama kimi dinlediysek konuşmaya "kriz, piyasa, ekonomi" diye başladı.
"Sabah kahvesini" Trabzon'da içtik.
"Sohbettekiler" sırayla konuştular: Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Suat Hacısalihoğlu:
* Hiç tuğla fabrikası gördünüz mü?
* İçerisi cayır cayır yanar.
* Ama dışardan bakınca bir şey anlaşılmaz.
* Trabzon'da ekonomi de öyle.
Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Şadan Eren:
* Ekonomik durum tıpkı fıkra gibi.
* Dışardan bakan, kriz yok diyor.
* Ama içine giren krizi görüyor.
*Artık sözün bittiği yerdeyiz... Önlemleri bekliyoruz.
***
Sohbetten sonra Trabzon'u dolaştık.
Gazeteciler Cemiyeti'nde "çay molası" verdik. Cemiyet "kent meydanında."
Meydanda "Meydan Parkı" var.
Öğle saatlerinde park "tıklım tıklım, ana baba günü."
"Ergun, bu kalabalık da ne" dedik.
Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ergun Ata "parktakileri dinleyin" yanıtını verdi:
- İşsizlik yaygın... Parktaki her 10 kişiden 7'si, 8'i işsiz... İşsizlik en büyük derdimiz.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.