YAVUZ DONAT

Kritik MGK (!)

TV'ler sabah erkenden yayına başladılar. Bütün gün "kritik MGK" diye yayın yaptılar. Bazı TV'lerin (TRT gibi, Haber Türk gibi) yayınlarına biz de bağlandık.

***

Anlamakta zorlandığımız şey şu: "Ne" kritiği?
"Neyin" kritiği.
Anayasa değişti, MGK Genel Sekreterliği yasası değişti.
MGK'nın "görev tanımı...
Konumu"
yeniden düzenlendi.
Öyleyse nereden çıkıyor "kritiklik?"
***

Bugünün Milli Güvenlik Kurulu "28 Şubat sürecindeki MGK değil ki."
"Yasal olarak"
değil.
Ayrıca.
Cumhurbaşkanı Gül de "Başbakan'a kitap fırlatmayacağına" göre... MGK'da "kritik" ne olabilir ki?
***

TV'lerin naklen yayın araçlarının Çankaya Köşkü önünde "tam gün konuşlanmalarını" da anlamak olanaksız.
TV'ciler de bunun farkında.
Ama bir TV "oradan" yayın yapınca, diğeri "geride kalmak istemiyor."
"Görüntü"
ise; Çankaya'ya girip çıkan "resmi araçlar."
Hepsi "o kadar."
***

Dün bir "uzaylı" Ankara'ya inseydi...
"Hikâye bu ya" Türkçe de bilseydi... TV'leri izleseydi...
Sanırdı ki:
Çankaya'da bir "uzun masa."
Bir yanında "siviller."
Karşılarında "üniformalılar."
"Savaş" halindeler.
Ortada ise onlara "yapmayın etmeyin" diyen "başkomutan konumunda" bir sivil: Abdullah Gül.
***

Neyse "dün de geçti." Sıra geldi, Ağustos'taki "kritik MGK" toplantısını beklemeye.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.