YAVUZ DONAT

Abdullah Gül'ün ajandası

Cumhurbaşkanı Gül'ün "Çin ajandası" çok önemli.
Belli ki, Çin ziyareti öncesinde "ev ödevine büyük özen gösterilmiş."
Eğer "son olaylar" olmasaydı, Gül'ün "Çin gezisinin rüzgârı" iki ülkede de esmeye devam edecekti.

***

Abdullah Gül'ün heyetinde "İçişleri Bakanı Beşir Atalay" da vardı.
Çinliler'in algılaması "teröre karşı işbirliği."
Heyette "Devlet Bakanı Zafer Çağlayan" da vardı.
Çinliler'in algılaması "ticarette ve sanayide işbirliği."
***

Heyetteki "işadamı listesi" hayli uzun.
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu ile TÜSİAD Başkanı Arzuhan Doğan Yalçındağ da heyetteydiler.
Çinliler'in algılaması:
- Türk Cumhurbaşkanı "işadamlarımızın arkasındayım... Bu arkadaşlarıma güvenebilirsiniz" mesajını verdi.
***

Abdullah Gül'ün Çin'deki "iki yemeği" çok önemli.
1. Çin Cumhurbaşkanı ile olan yemek... Konuşmalar "ekonomi ağırlıklı." Yemek, daha önce kararlaştırılan süreden "daha uzun" sürmüş.
2. İş dünyası ile yemek... Yemeğe katılanlar, "Çin'in dünya çapındaki 21 şirketinin üst yöneticileri."
***

Cumhurbaşkanı'nın "Çin dosyası" hayli geniş.
"Bu konuda" vereceğimiz başka ayrıntılar daha olacak... Önümüzdeki günlerde.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.