YAVUZ DONAT

Bodrum raporu

Turizm sezonu "sadece 85 gün."
"Belgeli"
konaklama tesisi sayısı "750."
Yatak sayısı "75 bin."
Tesislerin "yıllık doluluk oranı" ise yüzde 27.5.
İşte "konuşulması gereken" Bodrum.

***

Kaymakam Abdullah Kalkan önümüze rakamları serdi:
Turgutreis'te "nüfusun iki katı" konut var.
Gümüşlük'te "nüfusun üç katı."
Devlet ne yapsın, belediye nasıl hizmet versin?
***

Geçen yıl "kayıtlı" 1.116 emlak komisyoncusu vardı.
Global kriz "bu sektörü de" etkilemiş.
Şu anda "kayıtlı" emlakçı sayısı 855.
"Kayıtsızları" eklersek sayı "binin çok üstünde."
***

Bodrum'daki "tapu işlemi", Muğla il merkezinin tam üç katı.
Geçen yıl tapuda "6.700 satış" yapılmış.
Bu yıl "kriz nedeniyle" biraz düşük.
Temmuz itibariyle "4 bin küsur."
***

Kaymakam Abdullah Kalkan:
- Bodrum'da, turizmde dönen paranın en az iki katı emlakta dönüyor.
Kaymakam Bey'le konuşurken yanımızda bazı belde belediye başkanları vardı.
Onlar müdahale ettiler:
- İki katı ne demek?.. En az üç katı.
Sonra da bize döndüler:
- Sizce bu normal mi?
"Burası Bodrum"
dedik:
- Neyin normal, neyin anormal olduğu birbirine karışmış.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.