YAVUZ DONAT

Açılım... Ve iki dilli afiş

İrtica ile mücadele planı... Planın aslıesası... Önü-arkası, bir süre daha konuşulacak.
Domuz gribi vakası... Okulların tatil edilmesi... Bu da bir süre daha gündemde kalacak. Sonra yine "açılıma" döneceğiz.
Hafta sonunda "Almanya'dan bir açılım hikâyesine" ne dersiniz?

***

Özcan Mutlu'dan zaman zaman bahsederiz. Berlin Eyalet Parlamentosu'nda 10 yıl milletvekilliği yaptı. 27 Eylül seçimlerinde de "Federal Parlamento" daydı.
Özcan Mutlu "bu son seçimde" iki dilli afiş, iki dilli seçim kitapçığı bastırmıştı. Hem "Türkçe" hem "Almanca."
Mutlu'ya takıldık:
- Artık "iki dilli afiş için" başınız ağrımıyor. "Sormayın" diyerek güldü.
Ve başladı anlatmaya:
1999'da, ilk seçimimde iki dilli afiş bastırmıştım.

Başıma gelmeyen kalmamıştı.
Çok taciz edildim.
Çok hakarete uğradım.
Dün "öyleydi... İki dilli afiş tepki topluyordu."
Bugün ise "böyle."
Son seçimde Özcan Mutlu'nun "iki dilli afişine, kitapçığına" çıt çıkaran olmadı...
Hatta "sempati bile topladı."
***

Bugün "bunu" neden mi yazdık?
Özcan Mutlu ile "demokratik açılımı...
Kürt açılımını"
konuşuyorduk. Mutlu "açılımdan korkmamak lazım" dedi ve...
Anılarını anlattı.
Biz de sizinle paylaşmak istedik.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.