YAVUZ DONAT

Pas ve gol

Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış'ın, Brüksel programı yoğundu.
Açılış... Yuvarlak masa toplantısı... İkili görüşme... İmza töreni... Avrupalı parlamenterlerle öğle yemeği... Temel atma... Sorun dinleme.
Bağış iki günde "12 noktada" bulundu... Konuştu... Soruları yanıtladı.
Bir kısmı basına açık, bir kısmı da kapalı.
Gazetecilerin alınmadığı "Yuvarlak Masa" toplantısında, Avrupalı bir parlamenter, Egemen Bağış'a sordu:
- Türkiye'nin bize (Avrupa Birliği'ne) olan ilgisi neden giderek azalıyor? Bu öyle bir soru ki... Drogba'nın, Umut Bulut'a verdiği pas gibi... "Al da at."
Egemen Bağış da "Pası" tebessümle karşıladı.
Çantasından "Çok yeni bir araştırmayı" çıkardı. "Türkiye'de üniversite öğrencilerinin Avrupa Birliği algısı" başlıklı araştırmayı.
Araştırma "AB'ye ilginin neden azaldığının" son fotoğrafı.
Bağış "Soruya" ayrıntılı cevap verirken...
Soru sahibi Avrupalı parlamenter "Anladım" diyerek Egemen Bağış'ın sözünü kesti:
- Türk halkının Avrupa birliğine olan ilgisinin azalması, bizim (Avrupa'nın) kibirinden... Değil mi?
Evet... Aynen öyle.
Avrupa'nın kibirinden... Çifte standardından...
Sözünde durmayışından.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.