YAVUZ DONAT

"Söylenmeyi" bırak... "Söylemeye" bak

Huyumuzdan mıdır, suyumuzdan mıdır? "Söylenmeyi" seviyoruz.
Fakat... "Söylemeye" gelince... "Bana ne" havasına giriyoruz.
"Başkası söylesin" diyoruz.
Sonra... "Söylenmeye" devam ediyoruz.
Bu konuda "Belgeli bir örnek" verelim.
Meclis'te bir komisyon kurulmuştu... Telefon dinlemeleriyle ilgili.
Komisyon aylarca çalıştı... Çok da iyi çalıştı.
Bu çalışma sırasında... Bazı siyasetçileri davet etti... Bazı gazetecileri de... Gelin, bildiklerinizi komisyona anlatın diye.
Çoğu gelmedi... Gelmeyenler içinde eski Başbakanlar da var... Eski Bakanlar da... Ki bunlar telefonlarının dinlendiğinden yakınanlardı.
Yine gelmeyenler içinde... Gazeteciler de var... Ki bunların bir kısmı bugün bile yasadışı dinlemelere isyan ediyorlar.
Evet... Yazımızın başında ne demiştik:
"Söylenmeyi" seviyoruz.
Ama... "Söyleneceğine, gel bildiğini burada söyle... Meclis Komisyonu'nda" denilince de... "Boş veriyoruz."
TBMM komisyonu kimleri davet etmiş... Kimler gitmiş, kimler ipe un sermiş?... Listesi "TBMM Araştırma Komisyonu" raporunda.
Sayı: A.01.1.GEÇ.10/108-94.
Tarih: 27 Haziran 1997.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.