YAVUZ DONAT

2014... Özetle

Tablolar... Oy yüzdeleri... Bölge bölge değerlendirmeler... "Ayrıntı çok."
Özetleyecek olursak...
30 Mart 2014 yerel seçimlerinde... CHP "233 belediyede başkan adayı göstermedi."
26 il kapsamında "Belediyelerin hiçbirinde başkanlık kazanamadı."
Bu illerin 10'u "Büyükşehir belediyelerinin olduğu iller."
Kitapta... "Sonuç olarak" diye bir başlık var... Sayfa 100.
İşte... CHP için... "Sonuç olarak" söylenenler:
CHP'nin -hem oy oranları hem de yerel yönetimlerdeki sandalye sayıları açısından- Ak Parti ile arasındaki sayısal farklar hâlâ büyüktür.
Belediye seçimlerinde ikinci sıraları alan CHP, il genel meclisi seçimlerinde üçüncü sıraya düşmüştür.
İl genel meclisi ve belediye seçimlerinde alınan sonuçlar, CHP'nin gücünün ülke düzeyinde homojen olarak yayılmadığını göstermektedir.
"Sonuç" bölümünün sonu... Özetin de özeti:
Bütün göstergeler, geçmiş seçimlerde olduğu gibi bu seçimlerde de, CHP'nin ülkenin gelişmiş yörelerinde etkili olan, ancak geri kalmış bölgelerinde varlık gösteremeyen bir parti olduğunu göstermektedir.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.