YAVUZ DONAT

Turpun büyüğü heybede

Aynı gün... 17 Şubat-
Salı
. Meclis'te "Üçüncü Oturum."
Açılma saati "18.11." "İç Güvenlik Paketi" görüşülmeye devam ediliyor:
Tezgâhçılar... Kumpasçılar.
Paralelle kalın, paralelle yürüyün.
Bravo, bravo... Hayırlı olsun.
Sizi ihaleciler sizi.
Fatura sana kesilecek.
Deveyi hendekten atlatan bir tutam ottur.
Ya, pişkinliğin ancak bu kadarı olur.
Yapma ya... Pişkinlik bu kadar olabilir ya.
İki kardeş düşman oluyorsa oraya soru işareti koy.
Biz düşman değiliz kimseyle.
İnsaf ya... İnsan biraz utanır ya... Ayıp denen bir şey var ya.
Susar mısınız biraz lütfen.
Ya, insanda birazcık hakikaten utanma duygusu olur.
Ayıptır senin söylediğin.
Şimdi kucak kucağasınız...
Kucak kucağa.

Özellikle az önce konuşan adam... Utanın utanın.
Neyin utanmasından bahsediyorsun?
Kucak kucağa olmuşsun, daha utanmaktan bahsediyorsun.
Milleti dinliyor musun sen?
Bizi niye tehdit ediyorsun?
Evet, tehdit ediyorum.
Riyakârsınız riyakâr... Samimi değilsiniz.
Hakaret ediyorsunuz.
Ama siz hakaret ediyorsunuz. Meclis'teki diyalogları nasıl buldunuz? "Bunlar" daha bir şey değil ki.
"Turpun büyüğü heybede" misali... Asıl "+18'lik" müzakereler daha sonraki günlerde.
İstiyorsanız söyleyin... "Yarın" devam edelim.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.