YAVUZ DONAT

Dostlar alışverişte görsün

Seçim sandığından tek parti iktidarı çıkmayacağı biliniyordu.
Kemal Kılıçdaroğlu da biliyordu, Devlet Bahçeli de, Selahattin Demirtaş da.
Ya Cumhurbaşkanı Erdoğan... Herkesten çok o biliyordu.
Başbakan Ahmet Davutoğlu... Elbette biliyordu.
Eğer bilmeselerdi... Seçime iki hafta kala Ak Parti "Koalisyon şöyle kötü böyle kötü" diye kampanya başlatır mıydı?
Öyleyse... Herkes bildiğine göre... Liderlerin "Seçim sonrasını düşünerek politika üretmeleri" gerekmez miydi?
Koalisyonun altyapısı "Seçimden önce oluşturulur."
Birbiri ile koalisyonu düşünen liderler, seçim kampanyasında söylediği sözü ölçer biçer, "İleride koalisyon kuracağı parti için dikkatli konuşur."
Bunlar yapılmadığı gibi... Seçimden sonra da... Liderler bir yandan "Koalisyon" derken... Bir yandan da koalisyona gidecek yollara "Kalın duvarlar ördüler."
İnsan düşünmeden edemiyor:
Liderler... Günlerdir havanda su mu dövüyorlar?
Kafalarının gerisinde "Erken seçim" var da... "Dostlar alışverişte görsün" diye karşılıklı demeçler verip, 45 günün dolmasını mı bekliyorlar?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.