YAVUZ DONAT

Uzun sözün kısası

Soruyoruz... İktidara muhalefete... Seçmene... Siyasetle ilgilenen herkese...
Soru 1: Recep Tayyip Erdoğan istemedikçe "Erken" veya "Baskın" bir seçime gitmek mümkün mü?
"Mümkün" diyen parmağını kaldırsın.
Soru 2: Bugüne kadar... Recep Tayyip Erdoğan'ın ağzından hiç "Erken seçim" sözü çıktı mı?... Duyan var mı?
"Ben duydum... Okudum" diyen varsa parmağını kaldırsın.
2002-2016... Bunca yıl geçti aradan...
Bu süre içinde Erdoğan tek bir kez olsun... "Erken seçim" sözünü ağzına almadı.
"Seçim zamanında yapılmalıdır" sözlerini ise... Belki 40 defa tekrarladı. Unutmadan...
7 Haziran 2015 seçimlerinden sonra... Sandıktan tek parti iktidarı çıkmayınca... Hükümet kurulamayınca... Erdoğan "Erken seçim" demedi.
Ya ne dedi?
"Seçimin tekrarı... Yenilenmesi" dedi.
Çin seyahatine (31 Temmuz 2015/ Cuma) katılan gazetecilere de... İstanbul'da (21 Ağustos 2015) Cuma Namazı sonrasında Üsküdar'daki Hazreti Ali Camisi'nden ayrılırken, soru soran gazetecilere de "Aynı şeyleri" söyledi:
- Seçimin tekrarı... Seçimin yenilenmesi.
Uzatmayalım...
Recep Tayyip Erdoğan'ın siyaset felsefesinde "Erkenin" yeri yok.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.