YÜKSEL AYTUĞ

Ne Demiş?

"Gurbet Kadını"nda Gülnaz, Hakkı Ağa'ya "Bir daha sakın ölme Hakkı Ağa..."
GAF KÜRSÜSÜ
"Büyük Yalan"
da straplez (yakası ve kolları olmayan) bir gelinlik için terzi, gelin adayının kol ölçüsünü alıyordu!
BİZİM DECODER
Digitürk abonesi olan motor sporları tutkunları için bu akşam 75 numaları kanaldan yayın yapan Motors TV'de müthiş bir görsel şölen var. Motors, saat 22.00'denitibaren Japonya GT Şamipyonası'nı yayınlıyor. Yarışın startında biraz ön bilgi vereyim: Daha önce Formula 1 pilotu, şu an ise JGTC (Japon GT Şampiyonası) sürücüsü olan Erik Comas, JGTC'nin ABD'deki Nascar ve Avrupa'daki DTM arasında arabalardaki ileri teknoloji özelliği dışında benzerlik olmadığını söylüyor. Üç Japon markası hayal edin; Nissan, Toyota ve Honda... Tüm bunlar Japonya ve Asya'nın en önemli parkurlarında rekabet ediyorlar. (Bir etap ise Malezya'daydı). 100 bin kişinin önünde yapılan yarışlarda, pilotları birbirinden saniyenin onda biri kadar farklar ayırıyordu. 2004 sezonu, beşten daha az kazananı ve yedi yarışçısı ile hareketliydi. Yani Fodrmula 1'deiki gibi Michael Schumacher'in egemenliğinde sürmüyordu. Motors TV, 2004 JGTC 'nin önemli anlarını üç saatlik özel bir programla ekranlara getirecek. Meraklısı kaçırmasın derim.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.