YÜKSEL AYTUĞ

Diziler cemaati yoldan çıkarır mı?

RAMAZAN boyunca imamlar televizyon dizileri ve maçlardan şikayetçiydi. Bu rahatsızlıkları gazete manşetlerine bile yansımıştı. Nedeni, teravih namazına denk gelen zamanlarda yerli diziler ve maç yayınları yüzünden camiye gelenlerin sayısının azalması... İmamlara göre namaz alışkanlığı olmayanlar TV programı için teravihten vazgeçebiliyorlarmış. İmamlar özellikle perşembe günleri teravih namazı sırasında cemaatin sayısının azalmasına neden olarak Kurtlar Vadisi: Pusu dizisini göstermişler. Doğrudur. Nereden mi biliyorum? Geçenlerde bizim Günaydın'ın okuyucu köşesine gelen bir şikayetten. (Mesaj 19 Eylül günü saat 11.06'da iletilmiş) Ayşe Değirmenci adlı okurumuz şöyle yazmış: "Sevgili atv yöneticileri, Avrupa Yakası dizisini ya 20.00'den önceye alın ya da 22.00'den sonraya. Çünkü o saatlerde teravih namazı var, kaçırmak istemiyorum. Böyle bir şeyi yapabilirseniz sevinirim. Saygılar..." Haydi buyurun bakalım. Çözülmesi gereken bir "memleket meselesi" daha!.. Acaba gelecek yıl prime time'da reklam arası gibi "teravih arası" verilse, çözüm olur mu? Tövbe estağfurullah!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.