YÜKSEL AYTUĞ

Sadece adı "şov" olmamalı

Ekranların karabatak gibi bir görünüp, bir kaybolan programı İbo Şov bir kez daha atv'de izleyicileriyle buluştu. İbrahim Tatlıses, yılların tecrübesi ile ekranda neyin "iş yapacağını" artık ezberlemiş. Bu nedenle cazip malzeme bulunca, üzerinde tepinmeden geçmiyor. Ancak Tatlıses'e iki küçük önerim olacak. Birincisi; kendine bir metin yazarı bulması. Zira artık kendi esprilerine yalnızca kendisi gülebiliyor. Anlattığı öyküleri ise artık TV izleyicisi ezberledi. (Özellikle Urfalı Babi hatıralarını) İkincisi; Tatlıses'in stüdyoda hem sunuculuk hem de yönetmenliği birarada sürdürmeye çalışması şovun büyüsünü bozuyor. Seyirci tam havaya girmişken, Tatlıses'in, "Evladım yakın portreye girme, şöyle bel planından al da el kol hareketleri görünsün. Beni yarım al, sonra Amerikan yaparsın" diyerek, seyircinin anlamayacağı teknik komutlar vermesi pek de şık durmuyor. Bir de bu şov, sadece "albüm tanıtımlarıyla" yürümez. Konukların "alışılmadık hallerinin" cazibe yaratması adına küçük oyunlara ve sürprizlere ihtiyaç var. Son uyarım ise dekor için: Sanki biraz aceleye gelmiş gibiydi. Daha modern ve daha zevkli bir tasarım beklerdim. En azından Tatlıses'in kıyafet tercihleri kadar zevkli olmalıydı mesela...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.