YÜKSEL AYTUĞ

TRT'den Radyo dergisi

TRT, bir yandan kanal ve program yelpazesini genişletirken, diğer yandan yazılı basında da hamle üstüne hamle yapıyor. Kurum'un aylık yayınladığı Tele-vizyon dergisinin ardından bu ay da Radyo Dergisi okurlarıyla buluştu. Dergiyi elime alıp, sayfalarını karıştırırken, 15 yıl önceki anılarım canlandı. 1995 yılında Türkiye'nin profesyonel anlamdaki ilk radyo dergisini hazırlamıştım. Özel radyoculuğun ivme kazandığı o günlerde radyoları, yöneticilerini, DJ'lerini tanıtıyor, tıpkı televizyon kanalları gibi dakika dakika radyo istasyonlarının program akışlarını veriyorduk. Dergi hem büyük ilgi gördü hem de tepki aldı. Radyo dinleyicileri; hayallerinde bambaşka kişiler olarak canlandırdıkları spikerleri, sunucuları, programcıları dergi sayfalarında ete kemiğe bürünmüş olarak görünce, çoğunlukla hayal kırıklığına uğramışlardı. Bizleri, "radyonun büyüsünü bozmakla" suçladılar. Ama yine de Dalga FM adındaki o radyo dergisi, kariyerimde çok önemli bir kilometre taşı olmuş, bana son derece keyifli ve gururlu günler yaşatmıştı. TRT'nin Radyo Dergisi girişimini çok olumlu buldum. Unutulmamalı ki, önce "ses" vardı!.. Ve en "geniş" ekran, insanın hayal gücüydü...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.