YÜKSEL AYTUĞ

Reklamlar ses bombası gibi

Mutlaka sizler de aynı sıkıntıyı yaşıyorsunuzdur. Reklam kuşağı başladığında ses yükseliyor. Sanki evin orta yerinde bir ses bombası patlıyor. Eller hemen kumandaya gidiyor. Ya televizyonun sesi kısılıyor ya da daha kestirme yol kullanılıp, hemen bir başka kanala geçiliyor. Zaten milletin reklamlarla arası pek hoş değil. Reklam kuşaklarının izlenme oranları günden güne azalıyor. Bir de kulak zarlarını tehdit eden bu teknik sorun ortaya çıkınca, millet reklamlara iyice "gıcık" oluyor. Bu durum, reklam kuşağının kanaldaki montajı sırasında "ihmalden" mi kaynaklanıyor, yoksa ajanstaki ses yüklemesi ile kanalın kullandığı seviye arasındaki farktan mı, bilemiyorum. Ama bildiğim bir şey varsa o da reklamların kulak tırmaladığı... Bence bu duruma reklamveren el atmalı. Denetimi onlar sağlamalı. Sonuçta 30 saniyelik reklama milyonları döken onlar değil mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.