YÜKSEL AYTUĞ

Yine reklam işkencesi

Yine maç ve yine reklam eziyeti... Bu kez adres atv... Türkiye- Estonya maçı sırasında neredeyse her 10 saniyede bir ekranın üzerine bindirilen reklamlar arasında topu görebilmek için en az futbolcular kadar efor sarf etmek gerekiyor. atv, milli maçı adeta bir "yeni sezon lansmanına" çevirmiş. Kamera Fatih Terim'e zoom yapınca, ekranın altında hemen "Adanalı" dizisinin tanıtımı beliriyor. Sonra sırasıyla diğer diziler tanıtılıyor. Maç keyfimiz; reklam ve dizi tanıtımlarının altında eriyip, gidiyor. Profesyonel açıdan bakıldığında atv'nin milli maçı bu şekilde "değerlendirmesi" son derece zekice. Ama futbolseverler açısından olay tam bir işkence... Eminim gece boyunca atv'cilerin kulakları çın çın çınlamıştır. İyi de, koskoca atv, reklam girerken görüntüyü küçülten sistemi neden almaz? Niye üç paraya sistem kurmak yerine prestij açısından trilyonlar kaybeder? Bir anlayabilsem...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.