YÜKSEL AYTUĞ

İğrenç reklamlara son!

Her reklam her saatte yayınlanır mı? Örneğin; bir halı yıkama ürünü reklamı var. Temizlenmemiş halının tüyleri arasında neler olabileceğini anlatıyor. Hem de o iğrenç görüntüyle... Gelen e-mail'lerden anladığım kadarıyla benim gibi pek çok izleyicinin de izlerken midesi kalkıyor. Tıpkı pazarlama programındaki pedikür seti ve öbek öbek saç kıllarının duş giderinden ayıklandığı şampuan reklamı gibi. (Hatta Show'un reklam jeneriğindeki dondurma yalayan maymundan şikayet edenler bile var.) Düşünün, iftar ya da sahur saatindesiniz. Çorbanıza kaşığı daldırmışsınız. Ve karşınıza bu reklamlardan biri çıkıyor! "İğreniyorsanız, izlemezsiniz olur biter!" deyip, işin içinden de çıkamıyorsunuz. Zira inisiyatif sizin elinizde değil. Çünkü bu reklamlar her an karşınıza çıkabilir. Bazı reklamlara "saat kısıtlaması" getirilmeli. Başka bir çözüm aklıma gelmiyor...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.