YÜKSEL AYTUĞ

Reklamı hak etmek

Uygulamayı ilk başlatan yine "ilklerin adamı" Jay Leno oldu. CBS'deki şovu, prime time kuşağına alındığından bu yana Jay Leno konuklarından yeni filmlerinin, dizilerinin ya da albümlerinin tanıtımını yapacakları reklamı "hak etmelerini" istiyor. Konuk sanatçı, sohbet sırasında yeni işinden hiç söz edemiyor. Ta ki etkileyici bir şov ortaya koyup, "reklam hakkını" elde edene kadar... "Earn Your Plug" adlı bu bölüm, kısa zamanda şovun en fazla izlenen köşesi haline geldi. Son olarak anlı şanlı bir dizi oyuncusunun (House; Hugh Laurie) piyano başında kan ter içinde kalışına tanık oldum. Hugh'un, performansının ardından Jay Leno dizinin yeni bölümlerinin yayınlandığı gün ve saati anons etti. Jay Leno'nun bu tavrının; film, dizi ya da albüm tanıtımına dönen bizim talk show yapımcılarına yeni bir "açılım" oluşturmasını diliyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.