YÜKSEL AYTUĞ

Bravo Melih Şendil!

Bilgiyi önemsiyorum. Bilgi çağında yaşadığımıza göre en "eğlencelik" programın içinde bile bir "bilgi kırıntısı" arıyorum. Lig TV'de yayınlanan Bursaspor - Galatasaray maçını izlerken bu yüzden mutlu oldum. Volkan, golü attıktan sonra gidip, saha kenarındaki bir yöneticinin elini öptü. Spiker Melih Şendil, anında "bilgiyi" verdi. Meğer o yönetici, rüyasında genç futbolcunun gol atacağını görmüş ve son antrenmanda bunu kendisine söylemiş. Volkan da "Gol atarsam gelip, elini öpeceğim hocam" diye söz vermiş. Gol sonrasındaki bu ilginç "bayramlaşmanın" sebebi meğer buymuş. Şimdi diyeceksiniz ki, "Bu garip fantezinin bilgi çağıyla, bilgi toplumu olmakla" ne alakası var. Olmaz mı? Bir spiker, anlatacağı maça "bilgi" açısından da hazırlanmış. En küçük "detayları" dahi öğrenmiş. Ekran başındakilere sadece maç anlatmak için değil, "bilgi sunmak" için de dersini çalışmış. Bilgi çağının gerisinde kalmamamız için herkesin yaptığı işte "bilgiye varmak" için ekstra mesai harcamasına gerek var. İşte bu yüzden bravo Melih Şendil... Verdiğin "bilgi" için...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.