YÜKSEL AYTUĞ

İvedik mi, Yahşi Batı mı?

Filmlerin ne kadar gişe yapacağını artık internet üzerindeki "yoklamalardan" üç aşağı beş yukarı anlayabiliyoruz. Bir filmin fragmanı sanal alemde ne kadar çok tıklanıyorsa, gişesi de o denli parlak oluyor. Şimdilerde Yahşi Batı ile Recep İvedik arasında çetin bir "tıklanma" yarışı var. İvedik'in fragmanı, rakibinden çok daha sonra sanal aleme düşmesine rağmen hızla irtifa kazanıyor. Filmler öncesindeki kişisel öngörüm de avantajın Recep İvedik 3'ten yana olduğu yönünde. Her ikisiinin de fragmanını sinemada, seyirciler arasında izledim. İvedik'e gösterilen seyirci reaksiyonu çok daha fazlaydı. Yahşi Batı'nın fragmanında sadece "yerli malı haftası" ve "İstenmeyen Tüy kız ismidir" replikleri reaksiyon alırken, Recep İvedik 3'ün neredeyse her esprisine seyirciden kahkaha ve yorum geliyordu. İvedik'in kabalıkları karşısında seyirci önce gülüyor, sonra da "Vay ayı vay" ya da "Yuh be hayvana bak" şeklinde nida veriyordu. Anladım ki, seyirci üçüncü kez salona "şeytan taşlamak" için gidecek. Recep'in "hayvanlığını" görüp, hem gülecek, hem de "İyi ki ben böyle değilim" diye kendini aklayıp, huzur bulacak...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.