YÜKSEL AYTUĞ

Kurt Adam "İtmen" olunca

Bu aralar ekranda iki filmin fragmanı yarışıyor. Birbirine yakın tarihte vizyona girecek "Ejder Kapanı" ile "Kutsal Damacana 2 İtmen" filmleri, gişeden önce ekranda kapışıyor. Bir filmin fragmanının, gişe hasılatı üzerinde önemli bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Hollywood yapımcıları, film fragmanlarının en az filmin kendisi kadar önemsiyor ve bunun için büyük yatırım yapıyorlar. Ben "Ejder Kapanı" nın fragmanını çok beğendim. Bir aksiyon filmine yaraşır dinamizme sahip. Üstelik kurgusu için en az film kadar kafa patlatıldığı da ilk bakışta fark ediliyor. "Kutsal Damacana 2"yi de merakla bekliyorum. Zira Şafak Sezer'in komedi izleyicisi tarafından kabul gören bir sinema dilinin oluştuğu kanaatindeyim. Şafak, katıldığı bir TV programında "Yıllarca Türkiye'yi bir ucundan diğerine tiyatro turnelerinde dolaştım. Beni Anadolu'da o günlerden beri takip eden kemik bir izleyici kitlesi var. Bugün onun meyvelerini topluyorum" demişti. Belli ki Şafak halka yakın durup, insanların beğeni ve alışkanlıklarını iyi gözlemleyerek, sokaktaki "yaşayan komedinin" kodlarını çözmeyi başarmış. Bunun en belirgin örneği ise filmin adına iliştirilmiş olarak duruyor: "İtmen..." Sinema klasiği "Kurt Adam", Türkiye'ye ancak bu kadar zekice uyarlanabilirdi.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.