YÜKSEL AYTUĞ

Ezel bu yıl biter mi?

Bir hayalim var... "Ezel" 4 hafta sonra, sezon sonunda final yapıp, "pat" diye bitsin... Hepimizin burnunu ekrana yapıştıran o muhteşem öykü, o inanılmaz oyunculuklar dört bir yanından çekiştirilip, lastik gibi uzamasın. "Tam zamanında" ve "zirvede" bitsin. Tadı damağımızda kalsın. Hepimiz koro halinde "Vay be, bu diziye de bu yakışırdı işte" diyelim... Bunu yapan iki dizi vardı. Biri "İkinci Bahar", diğeri "Asmalı Konak"... İkisi de "efsane" oldu... Peki durup, dururken altın yumurtlayan tavuk kesilir mi? Keseceğimizi kim söyledi? Gelecek sezon aynı oyuncu kadrosu, aynı senaristler, aynı yönetmen ve aynı yapım şirketi ile "sıfır kilometre" bir dizi daha... O da bir sezonluk... Final gecesi "Acaba seneye ne yapacaklar?" beklentisi... Antalya'da Kenan İmirzalıoğlu'na "Bu yıl diziyi bitirsenize" dedim. Şaşırdı. "Ne o? Sıkıldın mı abi?" dedi. Hayalimi ona da anlattım. Aslında benzer bir hazırlık içindelermiş. İntikam öyküsü bu sezon sonunda bitecek. Seneye Ezel ve etrafındakiler kendilerini yeni bir öykünün içinde bulacaklar. Ne diyeyim? Aklın yolu bir...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.