YÜKSEL AYTUĞ

Kanal D çağrışımı

Kanaltürk ağustos böceklerinin cirit attığı yaz ekranında "karınca çalışkanlığı" ile göz dolduruyor. Petek Dinçöz bana göre doğru bir tercih. Çünkü ekran "sürprizli kişiikleri" sever. Eh, Petek de iki dakika sonra ne yapacağı, ne söyleyeceği kestirilemeyen "sürprizli" bir ekran yüzü. Bu nedenle Kanaltürk'ün sabah ekranına aranılan dinamizmi getireceği şüphesiz. Ama ilk programında bir dizi aksilikle boğuşmak zorunda kaldı. Rahatsızlığı nedeniyle sesi kısıktı ve bütün programı o sesle sürdürdü. Canlı şarkı perfomanslarında ise imdadına mikrofon tuttuğu stüdyodaki hayranları yetişti. Petek, konuğu Ahmet Özhan'a tam "Dekorumuzu nasıl buldunuz?" diye sorarken, spotlardan biri "güm" diye patladı, cam kırıkları Petek ile konuğunun üzerine yağdı. Ne demeli? Herhalde nazar çıktı! Yaz sezonunda Kanaltürk'ün sabah ekranını şenlendiren cevval magazin müdürleri Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sunduğu "2. Sayfa" ise hem gündemi yakından takip ediyor hem de gündem yaratıyor. Ama "D" şeklindeki masa kaidesi, fena halde Kanal D Ana Haber stüdyosunu çağrıştırıyor! Ve kanalın yeni transfer bombası Erman Toroğlu. Ahmet Çakar ile beraber görünecekleri ilk "Telegol"ü sabırsızlıkla bekliyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.