YÜKSEL AYTUĞ

Zamanında müdahale

Acun Ilıcalı'nın ekran başarısının sırrı bir kez daha ortaya çıktı. İyi kokluyor, iyi gözlüyor ve "tam zamanında" müdahale ediyor. "Survivor" yarışması, Hakan ile Gizem'in elenmesinden sonra monoton bir havaya bürünmüştü. İhsan, Ertan, Aydın ve Oğuzhan'ın başını çektiği grup, diğerlerini sıraya koymuş, eliyordu. Neredeyse kimin hangi hafta eleneceği bile önceden belirlenmişti. Acun bu kötüye gidişi gördü ve bu hafta yaptığı kural değişikliğiyle yarışmaya yeniden heyecan getirmeyi başardı. Bundan böyle dokunulmazlık hakkını elde eden yarışmacı, konseyin belirlediği elenme adayının karşısına kendi adayını koyacak ve adadan gidecek olanı "düello" belirleyecekti. Nitekim bu kural değişikliği ile bu hafta elenmesi yüzde 99 olan Seda, düelloda Merve'nin adayı Kemal'i eleyip, adada kalmayı başardı. Şimdi "dokunulmazlık yarışını" kazanmak iki kere önemli. Peki bu kural değişikliği, "Kızlar - Erkekler" olarak başlayan Survivor'ın bitmesine 6 hafta kala "askeri koğuşa" dönmesini, yani tüm kızların elenmesini önleyebilecek mi? Pek sanmıyorum...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.