YÜKSEL AYTUĞ

Yeni reyting ölçüm metodu

Okurumuz Hülya Çınar yeni bir reyting ölçüm metodu keşfetmiş: "Selam Yüksel Bey, 15 Aralık günü yayınlanan Çocuklar Duymasın dizisinin reytingini çok farklı bir yöntemle ölçtüm. Dizinin sonlarına doğru yayınlanan sahnede Seyyar Tayyar çiğ köfte yaptı ve biz de ailece izliyorduk. Dizinin bitmesine bekleyemeden arabaya atlayıp çiğ köfte almaya gittik babamla. Genellikle pek kalabalık olmayan çiğ köfte dükkanında kuyruk vardı, telefonlar hiç susmuyordu ve evlerden sipariş yağıyordu. Dükkandakiler artık telefonu açmamaya karar verdiler. Anladım ki bu halk, Çocuklar Duymasın'ı gerçekten severek izliyor!" Bu hafta da dizi de Seyyar Tayar kokoreç satıyor, millet iştahla yarım ekmek arası kokorece dalıyordu. Okurumuz Hülya Hanım'ın kokoreççileri teftişe çıkıp çıkmadığını ise henüz bilmiyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.