YÜKSEL AYTUĞ

Nostradenizli

Mustafa Denizli bir zamanlar 'Yüzde 51'i ile ünlüydü. Şimdilerde tahmin/isabet oranını yüzde 100'e çıkarmış görünüyor. Geçen sezon da aynısını yapmıştı. Bu sezon da kehaneti tuttu. İkinci yarının ilk haftasında Trabzonspor açık ara öndeyken şöyle demişti: "Trabzonspor'un iç saha sorunları var. Ligin ikinci yarısında çok daha fazla zorlanacak. Futbolcuların vücut dili, bulundukları yeri hak etmediklerini gösteriyor. Trabzonspor ve Bursa üç hafta sonra aynı puana gelir. Trabzon dördüncü haftaya lider giremeyebilir..." Aynen öyle oldu!.. Mustafa Denizli'nin adının 'kahin'e çıkması boşuna değil. Bazıları gibi boşa atıp dolu tutmaya çalışmıyor. Bozuk saat gibi günde iki kez doğruyu da göstermiyor. Az tahmin yapıyor, öz tutturuyor. Tabii ki bir spor yorumcusunun başarısı, 'baktığı falların çıkmasıyla' ölçülmez. Ama insanlar yorumculardan arada bir isabetli öngörüler de bekler. Hazır söz futbol kehanetlerinden açılmışken, Bay 'Gol Olur' Rıdvan Dilmen'e de acil şifalar diliyorum. Bu arada Maraton'da Marcus Merk'in sözlerini çeviren simultane tercüman her kimse, müthiş başarılı. Şansal Ağabey'in, gelecek hafta canlı yayında bu arkadaşı ismiyle onore etmesini bekliyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.