YÜKSEL AYTUĞ

Öyle bir yürür ki Cemile

Okurumuz Taner Öztürk, "Aşağıdaki yorumumun gerçek kişi ve kuruluşlarla ilgisi yoktur. Benzerlikler sadece tesadüftür. Zamanlama ise gerçek olaylardan tahmin yürüterek yapılmıştır" diyerek başlamış ve döktürmüş: "Diziler yerini sağlamlaştırıp severek izlenince çoğu hatayı görmezden geliyoruz. Bunu bilen senaristler de, bu zaafımızı çok güzel istismar edebiliyor. Şimdi bir düğün düşünelim... Nikah merasimi yaklaşık olarak saat 20.00 civarında başlamış. Bir adam düşünelim. Nikah töreni bittikten sonra yani yaklaşık 20.30 civarı düğünden çıkıp İstanbul'un varoşlarında bir eve gitmiş. Bir kadın düşünelim. Bu varoştaki evlerinden yaklaşık olarak saat 21.00 civarı çıkıp bir balıkçı kulübesine gitmiş ve aynı eve geri gelmiş. Herkesin uyumasını bekledikten sonra da, tekrar aynı evden çıkıp eski mahallesine yürümüş, kayın biraderinin evine tabancayı bırakıp tahminen saat 00.30 gibi de mahalledeki eski kocasının devam eden düğün eğlencesini kenardan seyretmiştir. Bu performansa rağmen de, hiç soluk soluğa kalma belirtisi göstermemiştir. Şimdi bu kadının, 37 dakika 53 saniye ile profesyonel atlet Francisco Javier Fernandez'e ait dünya 10 km. yürüme rekorunu (Hem de iki kere) kırma ihtimali nedir? (Bu verilere göre oğlu da bu rekora ortaktır.)"

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.