YÜKSEL AYTUĞ

Felaket bir reklam!

Türk Hava Yolları'nın yeni tanıtım yüzü ünlü NBA oyuncusu Kobe Bryant oldu. Kobe'li ilk reklam filmi ise önceki gün ana haber bültenlerinde yayınlandı. Tasarlanması üç ay, çekilmesi sekiz gün sürmüş. Reklamı baştan sona boş gözlerle izledim. Ne bir fikir, ne bir yaratıcılık, ne dişe dokunur bir espri vardı... Uçağın mutfak sorumlusu, yemek servisi yapıyor. Yolcu koltuğundaki Kobe, şefe işleri değiştirmeyi teklif ediyor. Şef sahada dökülüyor, Kobe de mutfakta yemekleri yüzüne gözüne bulaştırıyor. Sonunda her ikisi de en iyi bildikleri kendi işlerini yapmaya karar veriyorlar. Sen koca Kobe Bryant'ı reklamda oynamaya ikna et, sonra doğru dürüst bir metin yazama... "Herkes bildiği işi yapmalı" demenin bundan daha sıradan, daha sakil ve daha pahalı bir yöntemi olamazdı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.