YÜKSEL AYTUĞ

Bu nasıl Bodrum?

Dün bu sütunlarda Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu görüntülerinden yola çıkarak İstanbul'un güzelliklerinden söz etmiştim ya, dün hevesim kursağımda kaldı.
Eurosport'tan turun Kuşadası-Bodrum etabını izliyordum. Yarış, dünyanın bayıldığı, Akdeniz'in incisi, turizmin sarsılmaz kalesi Bodrum'un sokaklarında geçiyordu. Ama görüntüye gelen yer, benim bildiğim Bodrum olamazdı.
Bodrum gitmiş, yerine kocaman bir inşaat şantiyesi gelmişti sanki... Neredeyse tüm kaldırımlar kepçelerle kazılmış, molozlar yolun ortasına savrulmuştu. Önde bisikletliler, kaldırımda çukurlar, molozlar, taşlar ve arkalarında dozerler...
Gel de buranın turistlerin sevgilisi Bodrum olduğuna inandır milleti! Yani İstanbul'un tam tersi bir görüntü. Bu yayını izleyen turistler eğer rezervasyonlarını iptal etmedilerse, hepsini alınlarından öpmek lazım..
Yahu bütün bu inşaatları tam da dünyanın izleyeceği Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu'na denk getirmek nasıl bir hünerdir? Haydi yetiştiremediniz diyelim, güzergahtaki molozu, döküntüyü perdeleyecek bir paravan yapmayı da mı akıl edemediniz?
Ben Cumhurbaşkanı'nın yerinde olsam, makamımın isminin verildiği bir organizasyonda bunun hesabını çatır çatır sorardım...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.