YÜKSEL AYTUĞ

Siftahı sizden...

Yılın ilk ödülü İstanbul Gelişim Üniversitesi'nden geldi. 2 bin 700'ü üniversitenin öğrencisi olmak üzere toplam 5 bin kişinin oyuyla, bu köşenin emanetçisi yine Yılın Televizyon Eleştirmeni seçildi.
Değerli meslektaşım Ömür Varol, tören sırasında dedi ki, "Şikenin, şaibenin kol gezdiği şu günlerde anamızın ak sütü gibi helal oylarla verilen bu ödülü almaktan son derece mutluyum." Haklıydı.
Ahbap-çavuş ilişkisi olmadan, çıkar gözetilmeden, jüri kulisleri çevrilmeden, vatandaşın direkt inisiyatifiyle verilen bu tür ödülleri gerçekten de çok anlamlı buluyorum.
O nedenledir ki ayağımdaki kocaman şişe aldırmadan, bacağımı sürüye sürüye Avcılar'a kadar gidip ödülümü bizzat almayı uygun gördüm.
Bu arada İstanbul Gelişim Üniversitesi'nin yöneticileri, "Popülerlik kriterini gözardı ederek, medyanın gerçek emekçilerini onurlandırmak adına böyle bir organizasyona giriştiklerini" söylediklerinde, mutluluğum iki katına çıktı.
Beni sevindiren bir başka gelişme ise Gelişim Üniversitesi'nin Basın Şehitleri Müzesi kurmak üzere harekete geçmiş olmasıydı. O kadar anlı şanlı basın kuruluşu varken, basın şehitlerinin anılarını yaşatmayı bir üniversite akıl etmişti. Yılın 'ilk' ödülünü 'en doğru yerden' aldığıma iyice inandım...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.