YÜKSEL AYTUĞ

Cam çerçeve inerse

Geçen hafta sloganı 'Sıkın kafanıza' olan saç bakım ilacının reklam kampanyasını şiddeti özendirdiği için eleştirmiştim.
Bu hafta 'şiddet eksenli' kampanyalara bir yenisi eklendi.
Bir gözlük firmasının reklamında fiyat indiriminden söz etmek için "Bizim çocuklar camı çerçeveyi indirmiş" ifadesi kullanılıyor. Görünen o ki; reklam kampanyalarının yaratıcıları, bizim ülkemizde şiddeti 'verimli' bir damar olarak keşfetmişler(!)
Ama gelin görün ki; şiddetin dönüp dolaşıp kendi camımızı çerçevemizi indireceğini görmek için gözlük çerçevelerimize iki numara büyük mercek takmak gerekmiyor!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.