YÜKSEL AYTUĞ

Süperstar böyle olunuyor

Ajda için yazılmamış ne bıraktım, bilmiyorum... Her yıl en az iki kez bu sütunlar 'Ajda güzellemesine' ev sahipliği yapıyor.
Ajda'nınki sadece 'mesleki başarı' ile açıklanacak bir durum değil. Bence konu, sosyoloji tezi oluşturacak ya da üniversitelerde 'Süperstarlık Ana Bilim Dalı Kürsüsü' açılmasını sağlayacak kadar önemli...
Ben suya 'Bu' derken, kulaklarıma onun şarkıları dolmaya başladı. Aradan neredeyse yarım yüzyıl geçti ama hâlâ onun şarkılarıyla coşuyor, eğleniyor, dans ediyoruz... Her şeyin günübirlik tüketildiği, 'boyama starların' daha ilk yağmurda 'aktığı' şu cilalı imaj devrinde 'Süperstar' kalmak kolay mı?
Hele bu kadar unutkan, bu denli ayran gönüllü ve modaların dümen suyunda savrulan bir kitleyi yarım yüzyıl boyunca peşinden koşturmak ne demek? Her yıl onca yeni yetenek piyasaya çıkarken, Ajda Pekkan'ın Kral Müzik Ödülleri'ni süpürmesi, sadece 'yetenek' ile açıklanabilir mi?
Kendine iyi bakmakla, üç ayda bir bıçak altına yatmakla dış görüntünü yenileyebilirsin. Peki ya insanın ruhunun 50 yıl boyunca sarkmamasını, kırışmamasını, hep 'porselen gibi' durmasını sağlayan bir neşter var mı? Varsa da bir tek Ajda'nın elindedir. Onu bilir, onu söylerim...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.