YÜKSEL AYTUĞ

Perşembenin gelişi

Tekerlek kırıldıktan sonra yol gösteren çok olur derler. Şimdi herkes ABD sermayeli TNT kanalının neden kapandığı üzerine yorum döktürüyor.
TNT'nin yayına başladığı ilk hafta bu köşede yazdım.
Son kullanım tarihi yaklaşan yıldızları topladığını, sadece vur patlasın çal oynasın anlayışıyla şov kanalı oluşturulamayacağını, Türkiye'nin yeni bir Flash TV'ye ihtiyaç duymadığını vurguladım. Özellikle bu son benzetmem, kanal yönetimini gücendirmişti, iyi biliyorum.
Ama ne yapayım? Dost acı söyler... Söylediklerim, iki yıl geçmeden gerçek oldu.
Şimdi en büyük korkum; televizyon sektörünün ihtiyaç duyduğu yabancı sermaye kaynaklı sıcak para akışının bu dramatik tecrübe sonrasında sekteye uğrama ihtimali. Yabancılar bundan böyle Türk televizyon sektörüne adım atarken daha kuşkucu, daha ürkek olacaklar. Türkiye'de kendilerine fırsat kapısı aralamaya çalışırken, fırsatçıların ellerine düşmemek için kılı kırk yaracaklar.
Zira kuyruğuna TENETE bağlanan yabancı yatırımcıya artık mahallenin çocukları bile gülmüyor!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.