YÜKSEL AYTUĞ

Tehlikeli örnek

Okurumuz Kadri Akgüneş de dondurma reklamında verilen ve özellikle küçük çocuklar için tehlikeli olabilecek hatalı bir örneğe dikkat çekiyor:
"Sayın Aytuğ, mevsim dolayısıyla televizyon kanallarında dondurma reklamları ön sıralarda yer alıyor. Yalnız bir markanın reklamı bana biraz ters geldi. Bütün aile baş aşağı yatar halde dondurma yemeye çalışıyor. Amaç, külahın dibindeki fıstığa ulaşmak... Ancak yatarak herhangi bir şey yenilmesi durumunda nefes borusuna yemek kaçma tehlikesi olabilir. Bence bu reklam küçük çocuklar için kötü bir örnek oluşturuyor.
Allah korusun, bu şekilde dondurma yiyen bir çocuğun nefes borusuna fıstık kaçması durumunda meydana gelebilecek olumsuzlukların sorumluluğu kime ait olur? Saygılarımla..."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.