YÜKSEL AYTUĞ

Dallas'ın modası geçti mi?

Orta yaş kuşağının fenomen dizisi Dallas, yıllar sonra yeni bölümleriyle tekrar ekranlarımızda. Star, büyük umutlar beslediği diziyi, yerli yapımların Eylül fırtınası kopmadan ekranına dayayarak akıllılık etti.
Ak sakallı dedeye dönüşmek üzere olan 'Ceyar' ve ununu elemiş, eleğini asmış 'Babi'yi yeniden ekranda görmek hepimize büyük bir nostalji yaşattı. Gelgelelim, eskisi gibi burnumu öyle ekrana filan yapıştırmadım, soluğum kesilmedi, merak içinde gelecek haftayı beklemedim.
Neden? Çünkü Dallas köprüsünün altından çok sular aktı da ondan...
Eskiden entrika, aldatma, yalan dolan denilince akla Dallas dizisi gelirdi. Hatta böyle bir ortamda kaldığımızda 'Burası Dallas'a döndü' derdik. Deyim olarak dilimize bile yerleşmişti yani... Ama o günlerden bugünlere hayatımızın ta kendisi dalavere oldu.
Öyle yerli diziler izledik ki, Dallas onların yanında ilkokul müsameresi kadar saf ve temiz kaldı.
Bir de Dallas'ın bir dönem göz kamaştıran lüksü artık her yerde...
O malikanelerden Beykoz'da yüzlerce var. Silivri'deki çiftlikler Southfork'a on basar. Bizim dizilerde havuzu olmayan eve artık adım atmıyorlar!..
Diyeceğim o ki, Dallas'ta biz Türkleri enterese edecek pek bir şey kalmamış gibi...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.