YÜKSEL AYTUĞ

Derin Düşünce

Festival filmlerinin gişede hüsran yaşaması, Türk Sineması'nın yıllardır süregelen bir geleneğidir. Ancak bu kez istisnai bir durum yaşanacağa benziyor. Antalya Altın Portakal Film Festivali'nde yarışan Derin Düşünce filmi, vizyona girdiği taktirde hatırı sayılır bir izleyici kitlesiyle buluşacağa benziyor.
Kimin sayesinde?
Tabii ki Hülya Avşar'ın...
Hülya Avşar, filmin çocuk pornosunu özendirdiği şeklindeki kişisel düşüncesini bilimsel bir temele oturtmak adına doktorlardan kurulu bir heyete filmi izletip, rapor hazırlatmış.
Sanırım bu, dünya festivaller tarihinde bir ilk. Yani Hülya sayesinde Altın Portakal tam 'festival' (!) oldu ama Derin Düşünce filminin yapımcılarının yerinde olsam; Hülya'ya kızıp, içerlemek yerine, ona teşekkür ederdim. Zira milyon dolarlar harcasalar, böyle bir reklam kampanyası gerçekleştiremezlerdi.
Hülya'nın jüri başkanı seçilmesiyle Altın Portakal'ı halkın gündemine taşıyacağını uzun süre önce yazmıştım.
Nitekim öyle de oldu. Medya takip ajanslarının verilerine göre, Altın Portakal yıllardır olmadığı kadar medyada haber olmuş.
Peki reklamın iyisi kötüsü olur mu?
Bu şekilde medyaya yansımak Altın Portakal'a prestij kazandırır mı?
Şu 'festival' bir bitsin hele, onu da değerlendiririz...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.