YÜKSEL AYTUĞ

Kaynanalık hortlamasın

Televizyonda bir reklam var, hani şu herkesin hayalindeki evi çizdiği reklam... Biri diyor ki 'Balkonu olmalı', diğeri diyor ki 'Garajı olmalı...' Bir hanım da çıkıp 'Kaynanama uzak olmalı' diyor.
Eminim bu sözler, gelinlerini evlatlarından ayırt etmeyen kayınvalidelerin kalbini kırıyordur.
Reklamla ilgili ilk şikayet, sevgili annemden geldi. 35 yıllık gelinini her daim 'kızı' olarak gören, bir gün olsun onun kalbini kırmayan, karşılığında aynı sevgi ve saygıyı gören annemden...
Aslında yakın çevremde gözlediğim bir gelişme var. 'Kaynanalık' artık tarih olmak üzere. İstisnai durumlar dışında artık gelin-kaynana çatışmalarına sıkça rastlanmıyor. Ekonomik refah düzeyindeki artış, çoğunlukla kaynanalar ile gelinlerin ayrı evlerde bulunmasına olanak tanıdığı için sürtüşmeler, anlaşmazlıklar da giderek azalıyor.
'Kaynanalık yapmak' artık gelinler ile kayınvalideler arasında espri konusu olan, gülünesi bir eski hikayeye dönüşmek üzere. Sadece gelinler değil, damatlar ile kayınvalideler arasında da barış çubukları tüttürüleli çok oluyor.
Lütfen, reklama espri katmak adına 'modası geçmiş kaynanalık ruhu' hortlatılmasın!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.