YÜKSEL AYTUĞ

Çıtanın altından geçmek

Cem Yılmaz'ın rol aldığı banka reklamı, bu köşeden büyük övgü almıştı. Ama serinin ikincisinden aynı keyfi alamadım.
Sanırım bundaki en büyük etken, beklentinin yükseltilmesi...
Tıpkı bir film gibi, reklamın yeni bölümü için ekranlarda 'pek yakında' fragmanları döndürüldü. Yani çıta en yükseğe konuldu.
Gelin görün ki, hep birlikte çıtanın altından geçtiler!
Cem Yılmaz'ın performansından şikayetim yok. Ama ilk reklam filminin 'sürprizleri' ikincisinde yoktu. Bana hafifçe tebessüm ettiren tek unsur, eski model otomobilin anahtarı yerine uzatılan krank çevirme koluydu.
Kampanyanın mesajı da net olarak ortaya konulamadı. Hatta bu kez tanıtımı yapılan bankanın imajı, reklam filminin gerisinde kaldı.
Sahi, reklama konu olan hangi bankaydı?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.