YÜKSEL AYTUĞ

Bu gence dikkat!

İlk kez Best Model finalistleri arasında dikkatimi çekmişti.Daha sonra onu Türk'ün Uzayla İmtihanı dizisinde gördüğümü anımsadım. (Tipi gerçekten uzaylıyı andırıyor. Casting adına doğru bir tercih olmuştu)
Son olarak geçen hafta sonu ziyaret ettiğim Evlilik Fuarı'ndaki Levon Kordonciyan defilesinde izleyince, iyice emin oldum ve "Bu çocuk, Türkiye'nin en iyi mankenlerinden biri olacak..." diye geçirdim içimden.
Adı Efekan Akal...
İzmit'te annesi ile birlikte oturuyormuş... 22 yaşında. İngiliz Dili ve Edebiyatı okuyor.
Bazı tipler vardır. Sahneye, sete, stüdyoya ya da podyuma adım atar atmaz farklı bir enerji patlaması yaşanır. Efekan o türe giriyor. Herkesten farklı. Eskilerin 'nev-i şahsına münhasır' (kendine özgü) dedikleri tiplerden. Bizim köşenin müdavimleri iyi bilir.
Yanına 'tik' attığım isimlerde pek ıskalamam. Efekan çok yakında en ünlü modacıların defile ve şovlarının 'olmazsa olmaz' isimleri arasında yer alacak.
Malum, bu aralar yakışıklılar podyumlarda uzun süre kalamıyor. Hemen dizi setlerine atlıyorlar. Efekan'ın fiziği ise sadece 'sıra dışı' rollere izin verecek türden. Hafiften 'sayko' bir hali var. Bu tür roller için oyuncu arayan yönetmenlerin dikkatine...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.