YÜKSEL AYTUĞ

Kendinden bip'li

İŞİM, ayrıntıda gizli şeytanı kulağından tutup ortaya çıkarmak ya; Kanaltürk'teki Top Bizde'yi izlerken yine 'dedektifliğim' tuttu.
Ekranla birlikte, Top Bizde logosu da bölününce; görüntünün tam orta yerinde kendiliğinden bir 'bip' yazısı oluştuğunu fark ettim.
Malum, spor tartışmaları son zamanlarda bip'ten geçilmiyor ya; Kanaltürk yönetimi de programı peşinen bip'leyip sorumluluktan kurtulmayı düşünmüş olmalı!
Şaka bir yana, bugüne kadar bip'e hiç ihtiyaç duymayan Top Bizde kısa süre içinde ekranın en fazla ilgi gören, ses getiren spor tartışma programlarından biri olmayı başardı.
Programın moderatörü Bülent Ülgen, magazin tarzı sohbet programlarında yaşadığı 'deplasman' macerasının ardından tanıdığı topraklara dönünce, çok daha verimli oldu.
Özellikle Bilgin Gökberk ile tatlı atışmaları, programa Kavuklu-Pişekar tadı katıyor.
Bilgin Gökberk ise ekranda sıra dışı ve renkli görünmenin yolunun kıraathane geyiklerinden geçmediğini kanıtlayan bir yorumcu.
Sergen Yalçın'ın izleyiciyi cezbeden en güçlü yönü ise netliği. Lafı eğmeden, bükmeden, en anlaşılır, en tarafsız yorumu 'şak' diye yapıştırıveriyor.
Yeni futbol anlayışında 'topu ayakta tutmak' en önde gelen hedeflerden biri. 'Top Bizde' tıpkı adı gibi bunu başarıyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.