YÜKSEL AYTUĞ

Tozlu Yollar'a dikkat!

Büyük bir merak ve heyecanla beklediğim diziydi. Bu sezonun flaş yapımlarından biri olabilirdi. Ama Reyting Hazretleri'nin sabırsızlığı onu da olumsuz etkiledi.
Dizi, ilk bölümüyle beklediği reytinglerin altında kaldı. Daha ikinci bölümünde yönetmen değiştirdi.
En büyük handikapı, ilk bölümlerin temposunun yavaşlığı oldu. Artık kimse uzun peşrev faslına tahammül gösteremiyor.
İzleyici daha birinci sahnede, o öykü tarafından sarılıp sarmalanmak istiyor. Aksi halde önünde alternatif çok.
Tozlu Yollar'ın da en büyük hatası, karakter tanıtımları için olduğu yerde fazla patinaj yapmasıydı.
Hikaye bir türlü başlamadı. Başlayan öykücükler ise ilerlemedi. Seyircinin ve atv yönetiminin ne kadar sabrı kaldı bilmiyorum ama bildiğim o ki; dizi asıl dördüncü bölümünden itibaren başlayacak.
Esas öykü aslında Hanım Ağa'nın; kendisini aldatan kocasını, genç ve alımlı sevgilisinden geri almak için verdiği mücadele ile can bulacak.
Hanım Ağa, "Sen bana kocamı geri ver, ben de sana aradığın katili vereyim" deyince, hikaye bambaşka bir şekil alacak. (İçimden "Haydi Selda Alkor, çık sahaya" diye bağırmak geçiyor.)
Ama o sabır kimde var? İşte onu bekleyip göreceğiz... Yine de sabreden dervişin muradına ereceğini düşünüyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.