YÜKSEL AYTUĞ

"Baban gibi olma"

Talihsiz bir sakız reklamıydı; ilk izlediğim anda mideme kramplar sokan...
Gencin yeni nesil cep telefonu çalıyor ama teknolojiden bihaber olduğu için sesini bir türlü kapatamıyor. Eski moda giyinmiş, pantolonu iki numara büyük, akıllı telefonunu koymak için kemerine taktığı demode bir kılıfı bile var...
Sonra dış sesi duyuyoruz.
Diyor ki, "Baban gibi olma..."
Evet, nesiller arasında teknolojik fark olacak tabii.. Kimi yeni çağı yakalayacak, kimi bir-iki adım arkasından gelecek. Ama 'demode, köhnemiş, işe yaramaz' kavramlarını getirip de kutsal 'babalık' kavramıyla özdeşleştirmek de neyin nesi? Kurban olun siz o babalara e mi?
Reklamın canımı bu kadar acıtması biraz da yaramın tazeliğinden olabilir. Yine de hazmedemiyorum bir türlü. Keşke babam gibi olabilsem...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.