YÜKSEL AYTUĞ

Bağlama büyüsü yerine

Kalita Araştırma Şirketi, Digitürk kullanıcısı hanımlar arasında bir anket yapmış. Buna göre kadınlar, başta Lig TV olmak üzere erkeklerin ilgi gösterdiği kanallara üye olmak için pek arzuluymuş. Bunun gerekçesi de, kocalarını evde tutma isteğiymiş.
Özellikle
ev kadınları, eşlerini ve çocuklarını maç günleri evde tutabilmek için Lig TV üyeliğine sıcak bakıyor.
Kadınların çoğu stadyumda, kahvede ya da barda maç izlemenin hem tehlikeli, hem de daha maliyetli olduğunu düşünüyor. Çoğu kadının kendisi de futbol maçlarını seyretmekten hoşlanıyor. Araştırma, kadınların futbol maçlarıyla değil; maç sonrasındaki uzun tartışma programlarından ve özetlerden şikayetçi olduklarını gösteriyor.
Bu işten en zararlı çıkacakların, falcı ve büyücüler olduğu ise bir gerçek. Zira artık erkeği eve bağlamak için kimse 'bağlama büyüsü' filan yaptırmayacak; Lig TV'ye üye olup evliliğini kurtaracak!
Araştırma sonuçlarına göre kadınların sözüne güvendikleri medya fenomenleri ise; Kenan Işık, İrfan Değirmenci, Pelin Çift, İlker Ayrık, Vasfiye Teyze, Beyaz, Müge Anlı ve Hürrem Sultan.
Hepsine eyvallah da Vasfiye Teyze'ye hiç aklım ermedi.
O değil mi ki fitne fesat ile insanların huzurunu kaçıran, içlerine kurt düşüren, mutlu olmalarına engel olan?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.