YÜKSEL AYTUĞ

Her kanala maç lazım!

Star, Türk Milli Takımı'nın Dünya Kupası Eleme Grubu'nda oynadığı Andorra ve Romanya maçlarını 'yeni sezon lansmanına' dönüştürdü.
Büyük ilgi gören maçların önüne ve arasına kanalın yeni projelerinin tanıtımlarını serpiştirilip bir taşla iki kuş vurulmuş oldu.

Eskiden büyük kanallar medyayı ve reklamverenleri davet edip görkemli yeni sezon tanıtım geceleri düzenlerdi. Şimdilerde bu işi Milli Takım'ın maçları üzerinden yapıyorlar. Hem reyting ve reklam geliri elde ediyorlar, hem de yeni sezon tanıtımını 'bedavaya' getiriyorlar. Star'cılar bu sezon tanıtım bütçesi yerine Fatih Terim'e yatırım yapıp akıllık ettiler.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.