YÜKSEL AYTUĞ

Başlığı siz koyun

GEÇEN hafta Show TV'deki Bülent Ersoy-İzzet Yıldızhan Show programını izler izlemez bu sütunlarda 'Kimya farkı' başlığıyla iddialı bir yorumda bulunmuştum.
Satırı satırına şöyleydi: 'İzzet Yıldızhan, Türk Halk Müziği'ne çok hakim ve aynı zamanda kendi dalında ekranların reytingi en 'kemikleşmiş' isimlerinden biri. Ama duruşu, hayat görüşü, sahne alışkanlıkları ve konuşma biçimi; Bülent Ersoy'un dünyasından kilometrelerce uzakta. Yıllardır Bülent Ersoy'u büyük bir dikkatle gözlemlediğim için artık bir kaş hareketiyle, bir göz devirmesiyle o anda ne hissettiğini, ne anlatmak istediğini tahmin eder oldum.
Bülent Ersoy ilk programda rahat ve mutlu değildi.
Televizyon üzerine çok iri kıyım laflar etmeyi, kahinliğe soyunmayı sevmem.
Ama bu kez kuralımı bozacağım. Bana ufukta ayrılık varmış gibi geliyor...' İzzet Yıldızhan'ın programdan ayrılacağını duydum.
Gerekçe 'doku uyuşmazlığı' imiş...
Bu yazının başlığını size bırakıyorum.
İster 'Müneccimlik' koyun, ister 'Şom ağızlılık', isterseniz 'tecrübe'...
Karar sizin...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.