YÜKSEL AYTUĞ

Buz sarkıtı

ACILARLA öyle çok yoğruluyoruz ki, espri yapmak için iki değil, beş kere düşünmek gerekiyor.
Bu nedenle de mizahçıların işi giderek zorlaşıyor.
Geçen hafta GSM firmasının yeni reklam kampanyasında Ata Demirer ile gülümsedik.
Yeni 'entel' karakteri müthişti. Piyanosunu taşıttığı hamala "Ben Chopin'i kaç kere indirdim, biliyor musun?" diyor, hamal "Ne? Bir de şofben mi indireceğiz?" diye yanıt verince, bizimki "Sen bu espriyi bilerek yaptın. Ben şimdi bunu Tweeter'da çakarım" deyip, gülüyordu.
Reklam kuşağından sonra başlayan haber bülteninde ise Bursa'da bir ailenin şofben zehirlenmesi nedeniyle yok olduğunu duydum.
Ata'nın 'şofben' esprisi, saçağın altından geçerken kopan buz sarkıtı gibi kafama saplanıverdi...
Dedim ya, gülmek de güldürmek de giderek zorlaşıyor...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.