YÜKSEL AYTUĞ

Geçmiş olsun!

Yazdığım yazının henüz mürekkebi bile kurumamıştı. Bülent Ersoy'un, Show TV'de sunduğu şov programından söz ettirmek, reytingini artırmak için nasıl 'fazla mesai' yaptığını yazmıştım bu sütunlarda.
Bu hafta Diva yeniden programıyla 'gündem' oldu. Bu kez şarkı söylerken düşüp bayıldı.
Diva'nın bayılma anı tam şarkının finaline denk gelip yere düşmesi de 'divana uzanma' yumuşaklığında yaşandığı için; stüdyodakiler dahil, herkes bunun bir 'koreografi' olduğunu sandı. Ersoy uzun süre yerde yattıktan sonra başına üşüştüler. Tansiyonu düşen Ersoy, reklam arasında kendine geldi ve programını oturduğu yerden tamamlamayı başardı.
Öncelikle Bülent Ersoy'a acil şifalar diliyor, tüm içtenliğimle 'geçmiş olsun' diyorum. Sağlık bu, şakaya gelmez. Zeki Müren ve Ebru Gündeş olayları hâlâ belleğimizde yer alırken, sağlıkla ilgili bir olayı 'kuşku' ile karşılamayı, insanlığıma yakıştıramam. Bu nedenle olayın ardından Twitter ortamında başlatılan 'kinaye sağanağını' hoşgörüyle karşılamama imkan yok. Yine de Ersoy'un bu olaydan süzeceği dersler olduğuna inanıyorum. Diva, inandırıcılığını törpüleyecek, halkın güvenini azaltacak 'fazla mesailerden' özenle uzak durmalı.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.