YÜKSEL AYTUĞ

Her daim Beyaz

Beyazıt Öztürk, yılın son Beyaz Show'unu pas geçti. Canlı yayın yerine 2013 yılında ekrana gelen programların en neşeli, en cazip bölümlerinden derlenen bir kolaj ile seyircisinin karşısına çıktı.
Yeni program bekleyenler hayal kırıklığına uğradı mı bilmem ama ben bu kolajı izlerken çok keyif aldım. Meğer koca bir yıl boyunca en çok Beyaz'a, konuklarına ve Beyaz Show ekibinin değme sit-com yazarlarına taş çıkartacak mizansenlerine, kliplerine gülmüşüm.
Dile kolay; ekranda tam 18 yıl boyunca aynı tarz bir programla izleyiciyi eğlendirmek, bunu yaparken seviyeyi bir an olsun düşürmemek, konuklarını ezmeden, mahçup etmeden eğlenceye ortak etmek, bu koca zaman dilimi içinde isminin önüne en küçük bir olumsuz sıfat eklenmesine izin vermeden, eğilmeden, bükülmeden televizyonculuk yapmak, herkesin günü birlik trendlerin peşine takıldığı, kural tanımazlığın, saygısızlığın, yıkıcı eleştirinin prim yaptığı sanal dünyanın büyüsüne kapılmadan, 'komşu çocuğu' sevimliliğiyle gönül çelip geleneksel değerlerimizden, aile terbiyesinden, sevgiden, saygıdan ödün vermeden televizyona 'iş' yapabilmek ve bunu yaparken her daim 'Beyaz' kalabilmek herkese nasip olmaz.
Nice 18 yıllara Beyaz'ım...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.